lördag 20 februari 2010

Svensexan

Jag trodde jag skulle klara mig från svensexa. Helgerna försvann och bröllopet närmade sig. 2 helger innan bröllopet så skulle Linda tävla och vi skulle med hela familjen. Det verkade ju rätt säkert för inte ville Linda vara själv på agilitytävling med barn och 3 hundar. Döm min förvåning när jag helt plötsligt såg hela grabbgänget komma gående. Inte är väl de agilityintresserade??
Snabbt fick jag på mig en mycket fin pumpautstyrsel och en "fin"grogg för att lugna mina nerver. Trodde aldrig jag kunde bli så nervös men mina händer skakade...
Sen förstod jag varför jag skulle ha med mig Bond för helt plötsligt ropade kommentatorn upp nästa ekipage i tävlingen.... OJ oj oj vad jag tyckte det var kul även om jag inte var särskilt bra. :)



Dagen fortsatte sedan med lunch innan vi gav in mot stan och lite actionlekar som sumobrottning, boxning med stora handskar och lazerdome. Lekarna avslutades med bastu och liten vilostund för mig innan vi gav hos hem till en kompis för en härlig middag och sedan party!
Jag var mycket trött men samtidigt väldigt glad när jag sent på kvällen fick skjuts hem.

Tack grabbar för en underbart rolig dag/kväll!!

Bilderna från kvällen har tyvärr fastnat i min censuren ;) och jag tror att uttrycket "Boratbaddräkt" ger tillräcklig förklaring till den censuren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar